Αίτηση στο Omnichannel & Customer Experience Seminar

Επόμενη εκπαιδευτική περίοδος:
Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2018

Συνεχής αξιολόγηση αιτήσεων
Στις υποψηφιότητες τηρείται σειρά προτεραιότητας

Συνεχής αξιολόγηση αιτήσεων
Στις υποψηφιότητες τηρείται σειρά προτεραιότητας

Διαδικασία εγγραφής στο πρόγραμμα Omnichannel & Customer Experience

Για την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων συνεκτιμώνται τα ακόλουθα:

  • Επαγγελματική εμπειρία (τουλάχιστον 3ετής προϋπηρεσία)
  • Προηγούμενη εκπαίδευση (πτυχία και λοιπές εκπαιδεύσεις)
  • Γνώση αγγλικής γλώσσας
  • Συνάφεια της θέσης με το αντικείμενο

Μετά την υποβολή της αίτησης ενδέχεται να επικοινωνήσουμε προσωπικά μαζί σας για τυχόν διευκρινίσεις ή συμπληρωματικές πληροφορίες. Θα ενημερωθείτε για την αποδοχή σας στο πρόγραμμα μέσω e-mail σε διάστημα 7 ημερών μετά την υποβολή της αίτησής σας.

Υποβολή Αίτησης Omnichannel & Customer Experience

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο