Μα πόσο αλλάζει το μάρκετινγκ στη digital εποχή;

Όλοι όσοι παρακολουθούν έστω και λίγο τις εξελίξεις γνωρίζουν, περισσότερο ή λιγότερο, τα νέα μέσα, μεθόδους, εργαλεία, τεχνικές της επιχειρηματικότητας και ειδικότερα του μάρκετινγκ: ένας αστρονομικός αριθμός web sites – 1 δις σε παγκόσμιο επίπεδο – μια πανσπερμία κοινωνικών δικτύων, φορητές και μη συσκευές

που παρέχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο (smartphones, tablets, smart TVs, game consoles αλλά πλέον και κάθε είδους καθημερινά αντικείμενα όπως ρολόγια, λευκές οικιακές συσκευές, κοκ) και δεκάδες τεχνολογίες, μορφές και τρόποι διαφήμισης, προώθησης, πώλησης και εξυπηρέτησης (QR codes, RFIDs, cloud computing & SaaS, affiliation, display, video, performance, SEO, location-based, κοκ). Και φυσικά θα βλέπουμε συνεχώς νέα.

Πόσο λοιπόν όλα αυτά αλλάζουν το μάρκετινγκ και το doing business;…

Διαβάστε το άρθρο του κ.Σέργιου Δημητριάδη, Αν.Καθηγητή του ΟΠΑ & Επιστημονικού Υπεύθυνου του DigiMa στο skywalker.gr:

Μα πόσο αλλάζει το μάρκετινγκ στη digital εποχή;

Share this post



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο