Content Marketing: Δημιουργώντας αξία μέσω περιεχομένου

Ο όρος content marketing ακούγεται πολύ το τελευταίο διάστημα και χρησιμοποιείται με διάφορες έννοιες. Στον όρο «περιεχόμενο» στο μάρκετινγκ (content marketing) θα συμπεριλάβουμε τις ενέργειες μάρκετινγκ που περιλαμβάνουν τη δημιουργία, δημοσίευση και διάδοση υλικού που απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό-στόχο, με σκοπό την προσέλκυση πελατών.

Διαβάστε το άρθρο του κ. Σέργιου Δημητριάδη, Αν.Καθηγητή του ΟΠΑ & Επιστημονικού Υπεύθυνου του DigiMa, στο marketingweek.gr, κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:

Content Marketing: Δημιουργώντας αξία μέσω περιεχομένου

(το άρθρο έχει δημοσιευθεί και στο περιοδικό Marketing Week, στο τεύχος που κυκλοφόρησε 2 Φεβρουαρίου 2015)

Share this post



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο