Omnichannel & Customer Experience
μια πρωτοποριακή εκπαίδευση στη διαχείριση
πολλαπλών καναλιών και εμπειρίας πελάτη,
από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

  • Γιατί είναι κρίσιμο το θέμα του πολυ-καναλικού μάρκετινγκ και της εμπειρίας πελάτη; Ποια οφέλη να περιμένω, ποιους πόρους να αφιερώσω;
  • Πώς θα ενορχηστρώσω αποτελεσματικά όλα τα σημεία επαφής με τον πελάτη μου;
  • Πώς θα καταγράψω το ταξίδι του πελάτη μου (customer journey) και πώς θα το αξιοποιήσω για τη βελτίωση της εμπειρίας του;
  • Πώς να διαχειριστώ και να αξιοποιήσω τα δεδομένα μου;
  • Ποια οφέλη να περιμένω, ποια εργαλεία θα βοηθήσουν στην επιτυχή υλοποίηση;

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

omnichannel customer experience CX πολυκαναλικό μαρκετινγκ

36 ώρες που καλύπτουν την ακόλουθη θεματολογία:

  • Το πολυ-καναλικό μάρκετινγκ και η εμπειρία πελάτη ως στρατηγική και εταιρική κουλτούρα
  • Σχεδιασμός και μέτρηση εμπειρίας πελάτη
  • Στρατηγική τμηματοποίησης (personas)
  • Οικοδόμηση εμπιστοσύνης (on & off-line)
  • Καταγραφή ταξιδιού πελάτη (Customer Journey mapping) και design thinking
  • Μίγμα καναλιών: ρόλοι, διαχείριση, ολοκλήρωση
  • Διαχείριση δεδομένων: ανάγκες, υποδομές, τεχνολογίες, ανάλυση και αξιοποίηση
  • Ανασχεδιασμός λειτουργιών και οργανωτική προσαρμογή

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Διευθυντικά στελέχη και τις ομάδες τους, καθώς και στελέχη από τμήματα που εμπλέκονται άμεσα στη διαχείριση της σχέσης με τον πελάτη: μάρκετινγκ, εμπορικό – πωλήσεων, εξυπηρέτηση πελατών, δικτύων διανομής και καταστημάτων, product & brand managers, BU managers. Αφορά επίσης τα τμήματα που συνεργάζονται και υποστηρίζουν τις πιο πάνω λειτουργείες: πληροφορική, τμήμα διαδικασιών (operations), διοίκηση προσωπικού.

Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 25 άτομα.

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ

Σέργιος Δημητριάδης, αναπληρωτής καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επιστημονικός υπεύθυνος του εκπαιδευτικού προγράμματος Digital Marketing & Social Media – DigiMa. Linkedin: Sergios Dimitriadis

Μαρία Βακόλα, αναπληρώτρια καθηγήτρια, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Co-founder of Job-Pairs. Linkedin: Maria Vakola

Νίκος Κυρέζης, Msc & PhD Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διεύθυνση Μάρκετινγκ Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος, Linkedin: Nikos Kyrezis

Άννα Καραδημητρίου, Vice President, Focus Bari S.A. Linkedin: Anna Karadimitriou

Μάνος Χάλαρης, ΜΒΑ, Διεύθυνση Εφαρμογών πληροφορικής Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος, Linkedin: Manos Chalaris

ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΚΟΣΤΟΣ

Η εκπαίδευση υλοποιείται σε δώδεκα 3ωρες συναντήσεις, εκτός ωρών εργασίας (18:30-21:30 και ορισμένα Σάββατα), στο Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Κεφαλληνίας 46, 11251 Αθήνα.

Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται σε 850 ευρώ. Παρέχεται έκπτωση 15% για τρεις και πλέον εταιρικές συμμετοχές. Το πρόγραμμα μπορεί να ενταχθεί στην επιδότηση ΛΑΕΚ 0,45%.

Επόμενη εκπαιδευτική περίοδος: Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2018

Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων
σε κάθε σειρά:
25 άτομα

Δυνατότητα ενδο-εταιρικής εκπαίδευσης,
προσαρμοσμένης σε projects πολυ-καναλικού μάρκετινγκ και εμπειρίας πελάτη του οργανισμού σας

ΕΝΔΟ-ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Υπάρχει δυνατότητα εξατομικευμένης ενδο-εταιρικής εκπαίδευσης μέσω workshops σε ομάδες στελεχών, εστιασμένη σε συγκεκριμένα θέματα Omnichannel ή Customer experience projects μιας επιχείρησης, όπως: Channels & Customer Experience audit, design & measurement, Customer Journey Mapping, Omnichannel Strategy, Trust Building, Inter-department alignment.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά μαζί μας.

ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΤΗ
ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Omnichannel & Customer Experience