Omnichannel & Customer Experience
Πολυ-καναλικό μάρκετινγκ και εμπειρία πελάτη: μια πρωτοποριακή εκπαίδευση στη διαχείριση πολλαπλών καναλιών και εμπειρίας πελάτη, από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
- Γιατί είναι κρίσιμο το θέμα του πολυ-καναλικού μάρκετινγκ και της εμπειρίας πελάτη; Ποια οφέλη να περιμένω, ποιους πόρους να αφιερώσω;
- Πώς θα ενορχηστρώσω αποτελεσματικά όλα τα σημεία επαφής με τον πελάτη μου;
- Πώς θα καταγράψω το ταξίδι του πελάτη μου (customer journey) και πώς θα το αξιοποιήσω για τη βελτίωση της εμπειρίας του;
- Πώς να διαχειριστώ και να αξιοποιήσω τα δεδομένα μου;
- Ποια οφέλη να περιμένω, ποια εργαλεία θα βοηθήσουν στην επιτυχή υλοποίηση;
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

36 ώρες που καλύπτουν την ακόλουθη θεματολογία:
- Το πολυ-καναλικό μάρκετινγκ και η εμπειρία πελάτη ως στρατηγική και εταιρική κουλτούρα
- Σχεδιασμός και μέτρηση εμπειρίας πελάτη
- Στρατηγική τμηματοποίησης (personas)
- Οικοδόμηση εμπιστοσύνης (on & off-line)
- Καταγραφή ταξιδιού πελάτη (Customer Journey mapping) και design thinking
- Μίγμα καναλιών: ρόλοι, διαχείριση, ολοκλήρωση
- Διαχείριση δεδομένων: ανάγκες, υποδομές, τεχνολογίες, ανάλυση και αξιοποίηση
- Ανασχεδιασμός λειτουργιών και οργανωτική προσαρμογή
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Διευθυντικά στελέχη και τις ομάδες τους, καθώς και στελέχη από τμήματα που εμπλέκονται άμεσα στη διαχείριση της σχέσης με τον πελάτη: μάρκετινγκ, εμπορικό – πωλήσεων, εξυπηρέτηση πελατών, δικτύων διανομής και καταστημάτων, product & brand managers, BU managers. Αφορά επίσης τα τμήματα που συνεργάζονται και υποστηρίζουν τις πιο πάνω λειτουργείες: πληροφορική, τμήμα διαδικασιών (operations), διοίκηση προσωπικού.
Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 18 άτομα.
ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ
Σέργιος Δημητριάδης, Καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επιστημονικός υπεύθυνος του εκπαιδευτικού προγράμματος Digital Marketing & Social Media – DigiMa. LinkedIn: Sergios Dimitriadis
Μαρία Βακόλα, Καθηγήτρια, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Co-founder of Job-Pairs. LinkedIn: Maria Vakola
Νίκος Κυρέζης, Msc & PhD Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Υπεύθυνος επικοινωνίας Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, LinkedIn: Nikos Kyrezis
Άννα Καραδημητρίου, Vice President, Focus Bari S.A. LinkedIn: Anna Karadimitriou
Παναγιώτης Ρεπούσης, Επίκουρος καθηγητής. Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, LinkedIn: Panagiotis Repoussis
Βαγγέλης Αντωνόπουλος, Msc, Digital Platforms Manager Eurobank,
LinkedIn: Vangelis Antonopoulos
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΚΟΣΤΟΣ
Η εκπαίδευση υλοποιείται σε δώδεκα 3ωρες συναντήσεις, εκτός ωρών εργασίας, 18:30-21:30, στο Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Κεφαλληνίας 46, 11251 Αθήνα.
Σε περίπτωση περιοριστικών μέτρων λόγω COVID-19 η εκπαίδευση θα προσφερθεί μέσω τηλε-εκπαίδευσης, με εξ αποστάσεως σύγχρονη σύνδεση των εκπαιδευόμενων από το χώρο τους, τις ημέρες και ώρες των μαθημάτων.
Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται σε 850 ευρώ. Παρέχεται έκπτωση 10% στους απόφοιτους του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (για ιδιωτικές συμμετοχές) και 15% για τρεις και πλέον εταιρικές συμμετοχές. Το πρόγραμμα μπορεί να ενταχθεί στο Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης Εργαζομένων ΟΑΕΔ/ΛΑΕΚ.
Επόμενη εκπαιδευτική σειρά: Νοέμβριος 2023
Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων
σε κάθε σειρά:
18 άτομα
Δυνατότητα ενδο-εταιρικής εκπαίδευσης,
προσαρμοσμένης σε projects πολυ-καναλικού μάρκετινγκ και εμπειρίας πελάτη του οργανισμού σας
ΕΝΔΟ-ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Υπάρχει δυνατότητα εξατομικευμένης ενδο-εταιρικής εκπαίδευσης μέσω workshops σε ομάδες στελεχών, εστιασμένη σε συγκεκριμένα θέματα Omnichannel ή Customer experience projects μιας επιχείρησης, όπως: Channels & Customer Experience audit, design & measurement, Customer Journey Mapping, Omnichannel Strategy, Trust Building, Inter-department alignment.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά μαζί μας.