Omnichannel & Customer Experience

Πολυ-καναλικό μάρκετινγκ και εμπειρία πελάτη: μια πρωτοποριακή εκπαίδευση στη διαχείριση πολλαπλών καναλιών και εμπειρίας πελάτη, από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

  • Γιατί είναι κρίσιμο το θέμα του πολυ-καναλικού μάρκετινγκ και της εμπειρίας πελάτη; Ποια οφέλη να περιμένω, ποιους πόρους να αφιερώσω;
  • Πώς θα ενορχηστρώσω αποτελεσματικά όλα τα σημεία επαφής με τον πελάτη μου;
  • Πώς θα καταγράψω το ταξίδι του πελάτη μου (customer journey) και πώς θα το αξιοποιήσω για τη βελτίωση της εμπειρίας του;
  • Πώς να διαχειριστώ και να αξιοποιήσω τα δεδομένα μου;
  • Ποια οφέλη να περιμένω, ποια εργαλεία θα βοηθήσουν στην επιτυχή υλοποίηση;

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

omnichannel customer experience CX πολυκαναλικό μαρκετινγκ

36 ώρες που καλύπτουν την ακόλουθη θεματολογία:

  • Το πολυ-καναλικό μάρκετινγκ και η εμπειρία πελάτη ως στρατηγική και εταιρική κουλτούρα
  • Σχεδιασμός και μέτρηση εμπειρίας πελάτη
  • Στρατηγική τμηματοποίησης (personas)
  • Οικοδόμηση εμπιστοσύνης (on & off-line)
  • Καταγραφή ταξιδιού πελάτη (Customer Journey mapping) και design thinking
  • Μίγμα καναλιών: ρόλοι, διαχείριση, ολοκλήρωση
  • Διαχείριση δεδομένων: ανάγκες, υποδομές, τεχνολογίες, ανάλυση και αξιοποίηση
  • Ανασχεδιασμός λειτουργιών και οργανωτική προσαρμογή

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Διευθυντικά στελέχη και τις ομάδες τους, καθώς και στελέχη από τμήματα που εμπλέκονται άμεσα στη διαχείριση της σχέσης με τον πελάτη: μάρκετινγκ, εμπορικό – πωλήσεων, εξυπηρέτηση πελατών, δικτύων διανομής και καταστημάτων, product & brand managers, BU managers. Αφορά επίσης τα τμήματα που συνεργάζονται και υποστηρίζουν τις πιο πάνω λειτουργείες: πληροφορική, τμήμα διαδικασιών (operations), διοίκηση προσωπικού.

Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 25 άτομα.

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ

Σέργιος Δημητριάδης, αναπληρωτής καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επιστημονικός υπεύθυνος του εκπαιδευτικού προγράμματος Digital Marketing & Social Media – DigiMa. Linkedin: Sergios Dimitriadis

Μαρία Βακόλα, αναπληρώτρια καθηγήτρια, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Co-founder of Job-Pairs. Linkedin: Maria Vakola

Νίκος Κυρέζης, Msc & PhD Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διεύθυνση Μάρκετινγκ Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος, Linkedin: Nikos Kyrezis

Άννα Καραδημητρίου, Vice President, Focus Bari S.A. Linkedin: Anna Karadimitriou

Μάνος Χάλαρης, ΜΒΑ, Διεύθυνση Εφαρμογών πληροφορικής Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος, Linkedin: Manos Chalaris

Βαγγέλης Αντωνόπουλος, MscDigital Platforms Manager Eurobank,
Linkedin: Vangelis Antonopoulos

 

Guest Speakers

Νίκος Βαρβαδούκας, Chief Omnichannel Officer / Member of the BoD, Cosmos Sport SA, Linkedin: Nikos Varvadoukas

Μιχάλης Γεωργακόπουλος, CEO, Satori Analytics, Linkedin: Michael Georgakopoulos

ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΚΟΣΤΟΣ

Η εκπαίδευση υλοποιείται σε δώδεκα 3ωρες συναντήσεις, εκτός ωρών εργασίας Τρίτη και Παρασκευή 18:30-21:30, στο Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Κεφαλληνίας 46, 11251 Αθήνα.

Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται σε 850 ευρώ. Παρέχεται έκπτωση 10% στους απόφοιτους του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και 15% για τρεις και πλέον εταιρικές συμμετοχές. Το πρόγραμμα μπορεί να ενταχθεί στην επιδότηση ΛΑΕΚ 0,24%.

Επόμενη εκπαιδευτική περίοδος: 1/3 – 16/4/2019

Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων
σε κάθε σειρά:
25 άτομα

Δυνατότητα ενδο-εταιρικής εκπαίδευσης,
προσαρμοσμένης σε projects πολυ-καναλικού μάρκετινγκ και εμπειρίας πελάτη του οργανισμού σας

ΕΝΔΟ-ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Υπάρχει δυνατότητα εξατομικευμένης ενδο-εταιρικής εκπαίδευσης μέσω workshops σε ομάδες στελεχών, εστιασμένη σε συγκεκριμένα θέματα Omnichannel ή Customer experience projects μιας επιχείρησης, όπως: Channels & Customer Experience audit, design & measurement, Customer Journey Mapping, Omnichannel Strategy, Trust Building, Inter-department alignment.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά μαζί μας.

ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΤΗ
ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Omnichannel & Customer Experience

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο