DigiMa: ολοκληρωμένη εκπαίδευση σε digital marketing - DigiΜa - Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Digital Marketing από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Η πρώτη ολοκληρωμένη εκπαίδευση
για επαγγελματίες στο Digital Marketing.

από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Η πρώτη εκπαίδευση που συνδιάζει ανάλυση και εφαρμογή, στρατηγική και εργαλεία, ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες, γνώση και εμπειρία. Στόχος του προγράμματος: η ικανότητα πρακτικής αξιοποίησης όλων των διαθέσιμων e- τεχνολογιών και εργαλείων στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης, omni-channel στρατηγικής μάρκετινγκ.

 

Το πρόγραμμα αποτελείται από 3 αλληλένδετες ενότητες που καλύπτουν πλαίσια, μεθόδους, εργαλεία και εφαρμογές, συνολικής διάρκειας 72 ωρών.

Σύμφωνα με την εκπαιδευτική φιλοσοφία του Προγράμματος, οι εισηγήσεις πραγματοποιούνται τόσο από ακαδημαϊκούς όσο και από έμπειρα στελέχη-ειδικούς της αγοράς.

Οι στόχοι του προγράμματος και το προφίλ του κοινού στο οποίο απευθύνεται μας οδήγησαν στο σχεδιασμό μιας εκπαιδευτικής διαδικασίας που συνδυάζει θεωρητικό υπόβαθρο, παραδείγματα, ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευόμενων και πρακτική εφαρμογή.

Το προφίλ των υποψηφίων / εκπαιδευόμενων καλύπτει όλο το φάσμα των επαγγελματιών που ασχολούνται περισσότερο ή λιγότερο άμεσα με το χώρο του digital, τόσο σε θέσεις marketing / εμπορικές όσο και ΙΤ.