Digital transformation

Ψηφιακός μετασχηματισμός αγορών και επιχειρήσεων, οι προκλήσεις και η στρατηγική: μια εκπαίδευση –  οδηγός στην πορεία προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό, από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

  • Ποιες δυνάμεις ωθούν προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό; Γιατί είναι αναπόφευκτος;
  • Ποιες είναι οι συνέπειες για τον οργανισμό που μπαίνει στη διαδικασία ψηφιακού μετασχηματισμού; Ποιες αλλαγές απαιτούνται;
  • Ποιοι είναι οι στόχοι, τα οφέλη, οι πόροι και τα εμπόδια σε αυτή την πορεία;
  • Ποια είναι τα βήματα, η προσέγγιση και τα εργαλεία που θα την οδηγήσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα;

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ DIGITAL TRANSFORMATION
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ DIGITAL TRANSFORMATION

15 ώρες που καλύπτουν 5 ενότητες

The strategy challenge: Δυνάμεις που οδηγούν στην αναγκαιότητα για ψηφιακό μετασχηματισμό. Τι σημαίνει ψηφιακός μετασχηματισμός στην πράξη. Ευκαιρίες, απειλές, προκλήσεις.

The CX challenge: Customer centricity. Η εμπειρία πελάτη ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Σχεδιασμός και μέτρηση εμπειρίας πελάτη

The Omni-channel challenge: Σχεδιασμός και ολοκληρωμένη διαχείριση μίγματος φυσικών, ηλεκτρονικών, own, 3rd party, νέων καναλιών.

The Data challenge: Πηγές δεδομένων, υποδομές (hardware), αξιοποίηση δεδομένων, data-driven decisions. Οι απαιτήσεις του νέου κανονισμού προστασίας προσωπικών δεδομένων (GDPR).

The Organizational & HR challenge: Οργανωσιακή κουλτούρα, ετοιμότητα απέναντι στην αλλαγή, change management, οργανωτική δομή, θέσεις εργασίας, ατομικές και συλλογικές ικανότητες.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Διευθυντικά στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών και τις ομάδες τους, καθώς και στελέχη που θέλουν να κατανοήσουν την έκταση ενός project ψηφιακού μετασχηματισμού, τις επιμέρους διαστάσεις του, τα προσδοκόμενα αποτελέσματα και τα βήματα υλοποίησης. Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 25 άτομα.

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ

Σέργιος Δημητριάδης, αναπληρωτής καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επιστημονικός υπεύθυνος του εκπαιδευτικού προγράμματος Digital Marketing & Social Media – DigiMa. Linkedin: Sergios Dimitriadis

Μαρία Βακόλα, αναπληρώτρια καθηγήτρια, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Co-founder of Job-Pairs. Linkedin: Maria Vakola

Αλέξανδρος Παπαλεξανδρής, επίκουρος καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Linkedin: Alexandros Papalexandris

Νίκος Κυρέζης, Msc & PhD Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διεύθυνση Μάρκετινγκ Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος, Linkedin: Nikos Kyrezis

Μάνος Χάλαρης, ΜΒΑ, Διεύθυνση Εφαρμογών πληροφορικής Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος, Linkedin: Manos Chalaris

Έλενα Σπυροπούλου, δικηγόρος, Data Protection Officer, Linkedin: Elena Spiropoulou.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΚΟΣΤΟΣ

Η εκπαίδευση υλοποιείται σε πέντε 3ωρες συναντήσεις, εκτός ωρών εργασίας (18:30-21:30 και ορισμένα Σάββατα), στο Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Κεφαλληνίας 46, 11251 Αθήνα.

Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται σε 470 ευρώ. Παρέχεται έκπτωση 10% στους απόφοιτους του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, και 15% για τρεις και πλέον εταιρικές συμμετοχές. Το πρόγραμμα μπορεί να ενταχθεί στην επιδότηση ΛΑΕΚ 0,24%.

Επόμενη εκπαιδευτική περίοδος: Ιανουάριος 2019

Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων
σε κάθε σειρά:
25 άτομα

ΕΝΔΟ-ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Υπάρχει δυνατότητα εξατομικευμένης ενδο-εταιρικής εκπαίδευσης μέσω workshops σε ομάδες στελεχών, εστιασμένη σε συγκεκριμένα θέματα ή digital transformation projects μιας επιχείρησης, όπως: Digital transformation project design, Customer Experience & Customer Journey Mapping, Omnichannel Strategy, Trust Building, Organizational culture & Inter-department alignment, Change management, Individual skills development, GDPR (General Data Protection Regulation).

Μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά μαζί μας.

ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΤΗ
ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Digital Tranformation

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο