e-DigiMa:
εκπαίδευση σε Digital Marketing
μέσω e-learning από το
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Από το 2015 το e-DigiMa, με 27 εκπαιδευτικές σειρές, προσφέρει αυτόνομη μάθηση μέσω e-learning στη στρατηγική και τα εργαλεία του digital marketing: βιντεο-διαλέξεις και παρουσιάσεις, case studies και πραγματικά παραδείγματα, υλικό μελέτης και εμβάθυνσης με διαρκώς ενημερωμένο περιεχόμενο.
ΤΙ ΘΑ ΜΑΘΩ
Από τη στρατηγική στα εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ, το πρόγραμμα περιλαμβάνει 5 ενότητες με θεματολογία: ηλεκτρονικά επιχειρηματικά μοντέλα, e-marketing plan, SEO, Search & display advertising, Web metrics & analytics, Content marketing, Social media, omni-channel marketing, μέτρηση αποτελεσματικότητας.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Η εκπαιδευτική διαδικασία υλοποιείται μέσω πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning) με ασύγχρονη και ευέλικτη μέθοδο. Ο συνολικός εκτιμώμενος χρόνος εκπαίδευσης είναι 50 ώρες και το πρόγραμμα διαρκεί 8 ημερολογιακές εβδομάδες.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Σε επαγγελματίες, νέους απόφοιτους και φοιτητές του χώρου του μάρκετινγκ, της επικοινωνίας, της πληροφορικής και γενικότερα της επιχειρηματικότητας που θέλουν να αναπτύξουν τις γνώσεις και δεξιότητές τους στο digital marketing. Για άτομα με επαγγελματική εμπειρία και ενασχόληση με το αντικείμενο του ψηφιακού μάρκετινγκ προτείνουμε το δια ζώσης πρόγραμμα DigiMa.
e-DigiMa ή DigiMa;
Το κάθε πρόγραμμα καλύπτει διαφορετικές εκπαιδευτικές ανάγκες για διαφορετικό προφίλ εκπαιδευόμενων.