Το περιεχόμενο του e-DigiMa

Το σεμινάριο περιλαμβάνει τις ακόλουθες 5 θεματικές ενότητες:

  1. Μάρκετινγκ στην Ψηφιακή Εποχή: το ψηφιακό περιβάλλον και η δυναμική του, συνέπειες και προκλήσεις για την επιχείρηση, επιχειρηματικά μοντέλα και e-marketing plan, δείκτες μέτρησης αποτελεσματικότητας (KPIs)
  2. Περιεχόμενο και Search Engine Optimization: Αρχές content, λειτουργία μηχανών αναζήτησης, ενέργειες search engine optimization
  3. Διαφήμιση στα Ψηφιακά Μέσα: μέσα και μορφές ψηφιακής διαφήμισης, διαφήμιση στη Google, διαφήμιση σε Facebook & Instagram, διαφήμιση στο LinkedIn, Direct display, Programmatic advertising, Affiliation, email marketing
  4. Σχεδιασμός Διαφημιστικής Εκστρατείας & Μέτρηση Αποτελεσματικότητας: media plan, Google analytics, Facebook insights, LinkedIn analytics, e-mail metrics, αξιολόγηση διαφημιστικών καμπανιών (ad campaign reporting).
  5. Από το Ψηφιακό στο Πολυ-καναλικό Μάρκετινγκ: omni-channel μάρκετινγκ, customer journey, δημιουργία και ενδυνάμωση εμπιστοσύνης στον ψηφιακό κόσμο (trust building) Διαβάστε περισσότερα

Το περιεχόμενο ανανεώνεται και εμπλουτίζεται διαρκώς ώστε να εντάσσει τις εξελίξεις του χώρου

e-DigiMa περιεχόμενο

Η e-learning εκπαίδευση σε Digital Marketing
που θα σας ανοίξει νέες προοπτικές.

Μια σύντομη παρουσίαση του e-DigiMa

ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΤΗ
ΘΕΣΗ ΣΟΥ
στο e-DigiMa

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο