Το περιεχόμενο του e-DigiMa

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις ακόλουθες 5 θεματικές ενότητες:

  1. Μάρκετινγκ στην ψηφιακή εποχή:το ψηφιακό περιβάλλον και η δυναμική του, συνέπειες και προκλήσεις για την επιχείρηση, επιχειρηματικά μοντέλα και e-marketing plan
  2. Αγοραστικές διαδρομές και δίκτυα πώλησης:Συμπεριφορά καταναλωτή στο διαδίκτυο, πολυ-καναλικό (omni-channel) μάρκετινγκ
  3. Διαφήμιση στα ψηφιακά μέσα:χαρακτηριστικά των ψηφιακών μέσων, mobile, διαφήμιση display, χρήση μηχανών αναζήτησης
  4. Περιεχόμενο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης:είδη και μορφές περιεχομένου (content marketing), αρχές αξιοποίησης των κυριότερων κοινωνικών δικτύων
  5. Σχεδιασμός διαφημιστικής εκστρατείας & μέτρηση αποτελεσματικότητας:media plan, δείκτες μέτρησης αποτελεσματικότητας, Web metrics, Social media metrics

Η e-learning εκπαίδευση σε Digital Marketing
που θα σας ανοίξει νέες προοπτικές.

Μια σύντομη παρουσίαση του e-DigiMa

ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΤΗ
ΘΕΣΗ ΣΟΥ
στο e-DigiMa

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο