Το 11o συνέδριο e-BUSINESS Digital Marketing World θα λάβει χώρα στις 5 & 6 Οκτωβρίου 2022 στο Σεράφειο Δήμου Αθηναίων, με την υποστήριξη του εκπαιδευτικού προγράμματος Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Κοινωνικά Δίκτυα – DigiMa, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Continue reading »Έκπτωση 10% σε όλα τα eLearning προγράμματα του ΟΠΑ για τους κατόχους της Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων
Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ενώνει τις δυνάμεις του με το Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης, που υποστηρίζει τεχνολογικά και επιστημονικά την Ευρωπαϊκή Κάρτα Νέων στην Ελλάδα, προσφέροντας υπηρεσίες κατάρτισης μέσω ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (eLearning) με μειωμένο κόστος στους κατόχους της κάρτας.
Continue reading »Η ιστορία της DigiAds – A DigiMa success story
Ο Θανάσης Βούρδας -απόφοιτος του DigiMa- μοιράζεται μαζί μας το δικό του success story!
Continue reading »Αποφοίτηση της 16ης σειράς DigiMa και της 5ης σειράς Omnichannel & Customer Experience
Απονομή Πιστοποιητικών για τους απόφοιτους των προγραμμάτων DigiMa 16 και Omni-CX 5!
Continue reading »Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δία Βίου Μάθησης και το Γραφείο Διασύνδεσης του ΟΠΑ ενώνουν τις δυνάμεις τους
Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δία Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) και το Γραφείο Διασύνδεσης (ΓΔ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ενώνουν τις δυνάμεις τους παρέχοντας στους καταρτιζόμενους των προγραμμάτων του ΚΕΔΙΒΙΜ τις υπηρεσίες που προσφέρονται και στους φοιτητές/απόφοιτους προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών του ΟΠΑ. Οι υπηρεσίες αυτές είναι πολυδιάστατες και αφορούν την προετοιμασία, την ένταξη, και την επανατοποθέτηση των καταρτιζόμενων στην
Continue reading »Εμπειρία πελάτη (Customer experience): μια νέα πρόκληση στο πολυ-καναλικό επιχειρηματικό περιβάλλον
Ο όρος εμπειρία πελάτη (customer experience, με τη συντομογραφία CX) εμφανίζεται τα τελευταία χρόνια ως κεντρικό θέμα τόσο ακαδημαϊκών – ερευνητικών όσο και επαγγελματικών συνεδρίων και ημερίδων. Θέσεις εργασίας με τίτλους customer experience manager εμφανίζονται όλο και πιο συχνά στο Linkedin στο εξωτερικό αλλά και στην Ελλάδα, καθώς και σχετικές με το θέμα εκπαιδεύσεις, όπως
Continue reading »Μάρκετινγκ στην ψηφιακή εποχή: Τι αλλάζει στο ψηφιακό επιχειρηματικό περιβάλλον και πώς προετοιμαζόμαστε, επιχειρήσεις, στελέχη, φοιτητές, για αυτό;
Η εξέλιξη των ψηφιακών τεχνολογιών και οι νέοι διαδικτυακοί «οδηγοί ζωής» που έχουν εισβάλει στην καθημερινότητά μας είναι προφανές ότι αλλάζουν ριζικά το οικονομικό, κοινωνικό, πολιτικό και πολιτισμικό περιβάλλον παγκοσμίως. Για τις επιχειρήσεις, οι αλλαγές αυτές είναι θεμελιακές. Και τόσο εκείνοι που έχουν αναλάβει τη διοίκησή τους, όσοι και οι εργαζόμενοι σε αυτές, πρέπει να
Continue reading »Ψηφιακός Μετασχηματισμός Αγορών και Επιχειρήσεων: Διαστάσεις, Προκλήσεις, Στρατηγική – Το νέο eLearning πρόγραμμά μας
Με πολλή χαρά ανακοινώνουμε το νέο μας eLearning εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Αγορών και Επιχειρήσεων: Διαστάσεις, Προκλήσεις, Στρατηγική».
Continue reading »Νέα αναγνώριση για το ΟΠΑ από τον διεθνή φορέα αξιολόγησης Quacquarelli Symonds (QS)
Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε ότι ο διεθνής φορέας αξιολόγησης Quacquarelli Symonds (QS) κατατάσσει το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) για το έτος 2020 μεταξύ των κορυφαίων Πανεπιστημίων στα επιστημονικά πεδία που αυτό θεραπεύει.
Continue reading »Ψηφιακός μετασχηματισμός (Digital transformation): μια πρόκληση τεχνολογίας ή μάνατζμεντ;
Tα τελευταία χρόνια o όρος «ψηφιακός μετασχηματισμός» γράφεται, ακούγεται και γενικότερα αναφέρεται όλο και συχνότερα ως σημαντική πρόκληση της εποχής μας και του αποδίδονται διάφορες ερμηνείες. Ένα πρώτο επίπεδο αναφοράς είναι ο μετασχηματισμός κλάδων και οι ανατροπές (disruptions) που αυτοί υφίστανται λόγω των ψηφιακών τεχνολογιών και των εφαρμογών τους (τεχνητή νοημοσύνη, διαδίκτυο πραγμάτων – Internet
Continue reading »