Digital Νέα - DigiΜa - Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Digital Marketing από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Tο πρώτο Networking Day πραγματοποιεί την Τρίτη 23 Ιουνίου, στο ξενοδοχείο Divani Caravel το iMarketing Society, μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε με τη μορφή μη κερδοσκοπικού σωματείου, στα τέλη του 2014, ως κόμβος δικτύωσης και ανταλλαγής εμπειριών όσων ασχολούνται με το digital marketing.

To iMarketing Society πραγματοποίησε με επιτυχία το launching event, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 2 Απριλίου στο the Cube Athens, κατά τη διάρκεια του οποίου παρουσιάστηκε η πρώτη επίσημη έρευνα, σε συνεργασία με την Focus Bari, για το προφίλ του Digital Manager στην Ελλάδα.

Την Πέμπτη 2 Απριλίου 2015 στις 19:30 θα πραγματοποιηθεί η πρώτη δημόσια εκδήλωση της πρωτοβουλίας iMarketing Society στο The Cube Athens όπου θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα της πρώτης έρευνας σχετικά με το προφίλ του Digital Manager στην Ελλάδα.

Την Τρίτη 17 Μαρτίου 2015 θα πραγματοποιηθεί το 6ο Distance Selling & e-Commerce Conference που διοργανώνει το Marketing Week. Ανάμεσα στους ομιλητές του συνεδρίου βρίσκεται και η Έλια Χάραρη, Marketing Manager στην ACS και απόφοιτη του εκπαιδευτικού προγράμματος DigiMa.

Είναι γνωστό πως πλέον ο καταναλωτής δεν ακολουθεί έναν και μόνο τρόπο αγοράς: ένα άτομο μπορεί επισκεφθεί ένα κατάστημα, να φωτογραφίσει ένα προϊόν, να ανεβάσει τη φωτογραφία στη σελίδα του στο Facebook για να ζητήσει τη γνώμη των φίλων του, να επιστρέψει στο σπίτι του αναζητώντας πρόσθετες πληροφορίες στο διαδίκτυο, να το παραγγείλει ηλεκτρονικά, να το παραλάβει ενδεχομένως από το κατάστημα που βρίσκεται κοντά του και, μετά την παραλαβή του προϊόντος, να τηλεφωνήσει στον πωλητή ή να ψάξει στο YouTube για διευκρινήσεις και οδηγίες ως προς τη χρήση του...

Η Ελένη Ροκά βρίσκεται ανάμεσα στους εισηγητές του 5ου Infocom Mobile World. Πρόκειται να μιλήσει για το πώς τα social media συμβάλλουν στην ανάπτυξη μίας επιχείρησης αλλά και για τα βασικά βήματα προώθησης ενός e-shop, σε ένα από τα workshops που θα διεξαχθούν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου.

Ο όρος content marketing ακούγεται πολύ το τελευταίο διάστημα και χρησιμοποιείται με διάφορες έννοιες. Στον όρο «περιεχόμενο» στο μάρκετινγκ (content marketing) θα συμπεριλάβουμε τις ενέργειες μάρκετινγκ που περιλαμβάνουν τη δημιουργία, δημοσίευση και διάδοση υλικού που απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό-στόχο, με σκοπό την προσέλκυση πελατών.

Όλοι όσοι παρακολουθούν έστω και λίγο τις εξελίξεις γνωρίζουν, περισσότερο ή λιγότερο, τα νέα μέσα, μεθόδους, εργαλεία, τεχνικές της επιχειρηματικότητας και ειδικότερα του μάρκετινγκ: ένας αστρονομικός αριθμός web sites – 1 δις σε παγκόσμιο επίπεδο – μια πανσπερμία κοινωνικών δικτύων, φορητές και μη συσκευές