Υψηλή η απορροφητικότητα των αποφοίτων του ΟΠΑ στην αγορά εργασίας

Σχεδόν οκτώ στους δέκα απόφοιτους του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών εργάζονται μετά την αποπεράτωση των σπουδών τους (ποσοστό 77%), ενώ η πλειοψηφία αυτών αναλαμβάνουν καθήκοντα πλήρους απασχόλησης. Μάλιστα, ένα ποσοστό 45% των αποφοίτων του, δηλώνει ότι ανέλαβε θέση εργασίας πριν καν αποφοιτήσει από το Πανεπιστήμιο.

Continue reading »

Από το ψηφιακό στο πολυ-καναλικό μάρκετινγκ και την εμπειρία πελάτη

Το ψηφιακό μάρκετινγκ ήταν και παραμένει ένα αντικείμενο πολύ επίκαιρο, καθώς οι εξελίξεις σε αυτό είναι συνεχείς και υπάρχει διαρκής ανάγκη για δοκιμή νέων πρακτικών και δυνατοτήτων που προσφέρουν τα ψηφιακά μέσα. Όμως το μάρκετινγκ, οι πωλήσεις, η επικοινωνία, η εξυπηρέτηση πελάτη περνούν πλέον από πολλαπλά κανάλια, ψηφιακά, φυσικά και υβριδικά. Το ίδιο το κοινό στο οποίο

Continue reading »

Διάκριση του Μεταπτυχιακού Μάρκετινγκ και Επικοινωνία του ΟΠΑ σύμφωνα με τη διεθνή λίστα κατάταξης QS.

Δε θα μπορούσαμε παρά να είμαστε υπερήφανοι που το μεταπτυχιακό του ΟΠΑ, Μάρκετινγκ και Επικοινωνία, κατατάχθηκε στην 51+ θέση παγκοσμίως στο πεδίο του Μάρκετινγκ από τη Quacquarelli Symonds (QS) Global MBA Rankings!

Continue reading »

Έναρξη της 10ης εκπαιδευτικής σειράς DigiMa

Την Παρασκευή, 14/9/2018 πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση γνωριμίας της 10ης σειράς του DigiMa, η οποία έλαβε χώρα στο Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ).

Continue reading »

Νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε Omni-channel & Customer Experience

Με πολλή χαρά ανακοινώνουμε το νέο μας πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε Omni-channel & Customer experience. Στις 36 ώρες εφαρμοσμένης εκπαίδευσης και μέσα από την επαφή με εργαλεία, μεθοδολογίες και workshops, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να βρεθούν στην αιχμή του σύγχρονου Μάρκετινγκ, να βελτιστοποιήσουν την εμπειρία του πελάτη και τους στόχους της επιχείρησης τους.

Continue reading »

Το omni-channel στην εποχή του digital marketing

Είναι γνωστό πως πλέον ο καταναλωτής δεν ακολουθεί έναν και μόνο τρόπο αγοράς: ένα άτομο μπορεί επισκεφθεί ένα κατάστημα, να φωτογραφίσει ένα προϊόν, να ανεβάσει τη φωτογραφία στη σελίδα του στο Facebook για να ζητήσει τη γνώμη των φίλων του, να επιστρέψει στο σπίτι του αναζητώντας πρόσθετες πληροφορίες στο διαδίκτυο, να το παραγγείλει ηλεκτρονικά, να

Continue reading »

Content Marketing: Δημιουργώντας αξία μέσω περιεχομένου

Ο όρος content marketing ακούγεται πολύ το τελευταίο διάστημα και χρησιμοποιείται με διάφορες έννοιες. Στον όρο «περιεχόμενο» στο μάρκετινγκ (content marketing) θα συμπεριλάβουμε τις ενέργειες μάρκετινγκ που περιλαμβάνουν τη δημιουργία, δημοσίευση και διάδοση υλικού που απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό-στόχο, με σκοπό την προσέλκυση πελατών.

Continue reading »

eLearning Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Τα προγράμματα eLearning του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών παρέχουν τόσο βασικές, όσο και εξειδικευμένες γνώσεις, σε θεωρητικά και πρακτικά θέματα. Μπορείτε να επιλέξετε τα προγράμματα που ταιριάζουν στις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές σας ανάγκες και προτιμήσεις.

Continue reading »
Pages:«1234567»