Ψηφιακός μετασχηματισμός (Digital transformation): μια πρόκληση τεχνολογίας ή μάνατζμεντ;

Ψηφιακός μετασχηματισμός

Tα τελευταία χρόνια o όρος «ψηφιακός μετασχηματισμός» γράφεται, ακούγεται και γενικότερα αναφέρεται όλο και συχνότερα ως σημαντική πρόκληση της εποχής μας και του αποδίδονται διάφορες ερμηνείες. Ένα πρώτο επίπεδο αναφοράς είναι ο μετασχηματισμός κλάδων και οι ανατροπές (disruptions) που αυτοί υφίστανται λόγω των ψηφιακών τεχνολογιών και των εφαρμογών τους (τεχνητή νοημοσύνη, διαδίκτυο πραγμάτων – Internet

Continue reading »

Εταιρικό και Προσωπικό Μάρκετινγκ μέσω του LinkedIn – Έναρξη 2ης σειράς

e-LinkedIn

Το νέο elearning πρόγραμμά μας «Εταιρικό και Προσωπικό Μάρκετινγκ μέσω του LinkedIn» έρχεται να προσφέρει μέσα σε 25 ώρες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης την κατανόηση των δυνατοτήτων και των εργαλείων του μεγαλύτερου επαγγελματικού κοινωνικού δικτύου LinkedIn.

Continue reading »

Stages of omni-channel business maturity

Stages of omni-channel business maturity

In a market full of multi-screen, multi-device, multi-channel customers, in which digital technologies and applications constantly offer new channels, organizations work hard to design and implement their channel-mix strategy, omni-channel, integrated marketing & communication, unified commerce -or whatever you prefer to call it- strategy. Observing business practices across sectors and in a time perspective, I’m

Continue reading »

Τα αποτελέσματα της έρευνας αποφοίτων DigiMa

 

Με αφορμή την ολοκλήρωση 10 εκπαιδευτικών σειρών του DigiMa (2014–2019) καταγράψαμε την πορεία και τη στάση των αποφοίτων μας. Η έρευνα διεξήχθη το διάστημα Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2018 και σχεδιάστηκε με σκοπό τη συγκέντρωση χρήσιμων στοιχείων αναφορικά με την επαγγελματική πορεία των 300+ αποφοίτων του DigiMa. Continue reading »