Νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε Omni-channel & Customer Experience

Με πολλή χαρά ανακοινώνουμε το νέο μας πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε Omni-channel & Customer experience.

Στις 36 ώρες εφαρμοσμένης εκπαίδευσης και μέσα από την επαφή με εργαλεία, μεθοδολογίες και workshops, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να βρεθούν στην αιχμή του σύγχρονου Μάρκετινγκ, να βελτιστοποιήσουν την εμπειρία του πελάτη και τους στόχους της επιχείρησης τους.

Η θεματολογία του προγράμματος θα περιέχει μεταξύ άλλων Χαρτογράφηση Customer Journey, σχεδιασμό και μέτρηση εμπειρίας πελάτη, μίγμα καναλιών (touchpoints), oργανωτική προσαρμογή (organizational alignment) για ολοκληρωμένη και αποτελεσματική διαχείριση. 

Η πρώτη σειρά ξεκινά τον Οκτώβριο του 2018. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ.

Share this post



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο