Ολοκλήρωση της 2ης σειράς Omni-channel & Customer Experience

Ολοκλήρωση omni-cx#2

Ο δεύτερος κύκλος του προγράμματος  ολοκληρώθηκε με μια επίσκεψη στο ibank store της Εθνικής Τράπεζας, πρωτοβουλία ενός εκ των συμμετεχόντων!

Με πρωτοβουλία του Ιάσονα Φλουρή, συμμετέχοντα στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Omni-channel & Customer Experience και υπεύθυνο των ibank stores της Εθνικής Τράπεζας, η δεύτερη εκπαιδευτική σειρά ολοκληρώθηκε με μια επίσκεψη και παρουσίαση στο i-bank store του The Mall Athens. Γνωρίσαμε τη στρατηγική τοποθέτηση αυτών των concept-stores, είδαμε τον τρόπο λειτουργίας τους από κοντά, μιλήσαμε για omni-channel seamless customer experience.

Ευχαριστούμε θερμά την Εθνική Τράπεζα και όλη την ομάδα των i-bank stores αφενός για την πρόσκληση και την υποδοχή στον χώρο τους, και αφετέρου για την θερμή τους διάθεση να χτίσουμε μια μακροχρόνια συνεργασία!

Share this post
  , ,


Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο