Ολοκλήρωση κύκλου σπουδών 1ης σειράς του Προγράμματος “Omnichannel & Customer Experience”

Την περασμένη εβδομάδα η πρώτη σειρά του νέου προγράμματος του ΟΠΑ, “Omnichannel & Customer Experience”, ολοκλήρωσε την εκπαίδευσή της. 

Μέσα από τις 36 ώρες εφαρμοσμένης εκπαίδευσης και με εισηγητές καθηγητές από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών αλλά και έμπειρα στελέχη της αγοράς, το πρωτοποριακό αυτό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, είχε σαν στόχο να απαντήσει, μεταξύ άλλων, ερωτήματα όπως:

Πόσο πραγματικά καινούργιο και διαφορετικό είναι το θέμα της διαχείρισης της εμπειρίας πελάτη;

Με ποια εργαλεία / μεθοδολογίες καταγράφω και αναλύω την αγοραστική διαδρομή (Customer journey);

Πώς οργανώνω το μίγμα καναλιών, φυσικών, ψηφιακών και υβριδικών;

Πώς σχεδιάζω και βελτιστοποιώ την εμπειρία πελάτη μέσα από τα διάφορα σημεία επαφής;

Η επόμενη εκπαιδευτική περίοδος ξεκινά την 1η Μαρτίου του 2019. Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα θα βρείτε εδώ.

 

Share this post



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο