Το omni-channel στην εποχή του digital marketing

Είναι γνωστό πως πλέον ο καταναλωτής δεν ακολουθεί έναν και μόνο τρόπο αγοράς: ένα άτομο μπορεί επισκεφθεί ένα κατάστημα, να φωτογραφίσει ένα προϊόν, να ανεβάσει τη φωτογραφία στη σελίδα του στο Facebook για να ζητήσει τη γνώμη των φίλων του, να επιστρέψει στο σπίτι του αναζητώντας πρόσθετες πληροφορίες στο διαδίκτυο, να το παραγγείλει ηλεκτρονικά, να το παραλάβει ενδεχομένως από το κατάστημα που βρίσκεται κοντά του και, μετά την παραλαβή του προϊόντος, να τηλεφωνήσει στον πωλητή ή να ψάξει στο YouTube για διευκρινήσεις και οδηγίες ως προς τη χρήση του…

Διαβάστε το άρθρο του κ.Σέργιου Δημητριάδη, Αν.Καθηγητή του ΟΠΑ & Επιστημονικού Υπεύθυνου του DigiMa, σχετικά με το omni-channel στην εποχή του digital marketing, στη naftemporiki.gr, κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:

Το omni-channel στην εποχή του digital marketing

Share this post



Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο