Σε ποιους απευθύνεται το
Omnichannel & Customer Experience

Η διαχείριση εμπειρίας πελάτη και η ολοκληρωμένη – συντονισμένη λειτουργία καναλιών (customer experience management & omni-channel mix) αποτελούν δια-τμηματικό project. Συνεπώς το πρόγραμμα απευθύνεται σε διευθυντικά στελέχη και τις ομάδες τους από τμήματα που εμπλέκονται άμεσα στη διαχείριση της σχέσης με τον πελάτη: μάρκετινγκ, εμπορικό – πωλήσεων, εξυπηρέτηση πελατών, δικτύων διανομής και καταστημάτων, product & brand managers, BU managers, Customer insights και έρευνα αγοράς. Αφορά επίσης τα τμήματα που συνεργάζονται και υποστηρίζουν τις πιο πάνω λειτουργείες: πληροφορική (ΙΤ), τμήμα διαδικασιών (operations), logistics, διοίκηση προσωπικού (ΗR).

Προφίλ προηγούμενων συμμετεχόντων:

Προερχόμενοι από εταιρείες και οργανισμούς:

  • Customer Support Specialist, Marketing Manager
  • Director of Media and CMS Solutions
  • Customer Experience Manager
  • Marketing Executive, Research Project Manager
  • E-Business Consultant, Sales Consultant
  • CRM
  • Helpdesk Support
  • Digital Communications Specialist
  • Omni-channel Manager
  • Area Manager
  • VP Experience Design
  • IT business analyst
  • e-shop manager
  • Brand Strategy & Marketing Operations Manager
  • Last Mile Orchestrator
  • Visual Merchandising Specialist
  • Culture and Talent Engaging Manager
  • E-Business Commercial Supervisor
  • Instore Design & Commercial Expert
  • Lead UX Designer
  • Brand Experience Manager
  • Supervisor consumer journey analytics
  • Sales & Marketing department manager
  • Customer Success Associate
  • Customer Insights Manager
  • Focus Bari
  • Athens Technology Center
  • Dixons South-East Europe A.E.V.E
  • Gregory’s Food Service Group S.A.
  • Lumino Hellas
  • Workable
  • Convert Group
  • Giochi Preziosi Hellas S.A.
  • Menarini Hellas S.A.
  • Reborrn
  • Mercedes-Benz
  • Philip Morris International
  • Green Motion Greece
  • National Bank of Greece
  • Athens University of Economics and Business
  • Wind Hellas
  • Leroy Merlin
  • Papastratos
  • Nordia
  • Alpha Bank
  • Pfizer Hellas
  • Intersport Athletics S.A.
  • Social Lab
  • The Walt Disney Company
  • TUV HELLAS (TUV NORD)
  • Novartis Hellas
  • Mellon Technologies
  • Adidas
  • Hellenic Petroleum (Ελληνικά Πετρέλαια)

Τι θα κερδίσω από το Omnichannel & Customer Experience:

  • την κατανόηση των στρατηγικών επιπτώσεων της μετάβασης στο omni-channel και την εμπειρία πελάτη
  • τους τρόπους μέτρησης της εμπειρίας πελάτη, της καταγραφής και ανάλυσης του αγοραστικού ταξιδιού (customer journey mapping)
  • την ικανότητα αξιολόγησης, σχεδιασμού και συνδυαστικής χρήσης πολλαπλών καναλιών μίγματος καναλιών (channels-mix)
  • τις πηγές δεδομένων και τον τρόπο αξιοποίησης των marketing analytics
  • τους τρόπους ανάγνωσης της κουλτούρας του οργανισμού μου και της διαχείρισης της αλλαγής προς μια πελατοκεντρική κουλτούρα (change management)
  • πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και Συμπλήρωμα Πιστοποιητικού από το ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ, με την εγκυρότητα και το αξιοπιστία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, του κορυφαίου ελληνικού πανεπιστημίου στο χώρο της οικονομίας και της διοίκησης.
Εκπαιδευόμενοι

ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΤΗ
ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Omnichannel & Customer Experience

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο