Οργάνωση & Κόστος του
Omnichannel & Customer Experience

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα δεν είναι απλά ένα σεμινάριο θεωρητικών γνώσεων. Συνδέει την ακαδημαϊκή γνώση με την εμπειρία και προχωρά στην πρακτική εφαρμογής της μέσα από ποικιλία εκπαιδευτικών και βιωματικών δραστηριοτήτων.

Κάθε θεματική ενότητα περιλαμβάνει την παρουσίαση των εννοιών, πλαισίων αναφοράς και μεθόδων, τη συζήτηση παραδειγμάτων, καλών πρακτικών και case studies, ομαδικές ασκήσεις εφαρμογής. Ειδικότερα η ενότητα της ανάλυσης του αγοραστικού ταξιδιού περιλαμβάνει workshop σχεδιασμού ενός customer journey map και workshop εφαρμογής της μεθοδολογίας design thinking for customer experience management (from ideation to prototyping).

Δείτε ενδεικτικά στιγμιότυπα της εκπαιδευτικής διαδικασίας και των workshops.

ΧΡΟΝΟΣ & ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Η εκπαίδευση υλοποιείται σε δώδεκα 3 ώρες συναντήσεις, εκτός ωρών εργασίας (18:30-21:30), δύο φορές την εβδομάδα, στο Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Κεφαλληνίας 46, 11251 Αθήνα.

Η γλώσσα διδασκαλίας είναι τα Ελληνικά, αλλά σημαντικό μέρος του εκπαιδευτικού υλικού είναι στα Αγγλικά.

Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων σε κάθε σειρά: 25 άτομα.

Στους εκπαιδευόμενους που ολοκληρώνουν επιτυχώς το πρόγραμμα αποδίδεται το σχετικό πιστοποιητικό από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Επόμενη εκπαιδευτική περίοδος: 23 Οκτωβρίου – 4 Δεκεμβρίου.

ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται σε 850 ευρώ. Παρέχεται έκπτωση 10% στους απόφοιτους του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και 15% για τρεις και πλέον εταιρικές συμμετοχές. Το πρόγραμμα μπορεί να ενταχθεί στην επιδότηση ΛΑΕΚ 0,24%.

Η καταβολή του κόστους συμμετοχής γίνεται σε 3 δόσεις: μια προκαταβολή πριν την έναρξη του προγράμματος για την επιβεβαίωση της εγγραφής και 2 δόσεις στη μέση και στο τέλος της εκπαίδευσης.

Υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής για την καταβολή του κόστους συμμετοχής μέσω πιστωτικής κάρτας.

Για την συμμετοχή σας στην εκπαίδευση αξιολογούνται:

  • Η επαγγελματική εμπειρία (τουλάχιστον 3ετής προϋπηρεσία)
  • Η συνάφεια της σημερινής θέσης με το αντικείμενο της εκπαίδευσης (ενδεικτικά, customer experience, UX, Voice-of-the-Customer, Customer service, IT & data, HR, Marketing, Sales, Operations, Channels)
  • Η προηγούμενη εκπαίδευση (πτυχία και λοιπές εκπαιδεύσεις)
  • Η γνώση της αγγλικής γλώσσας.

ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΤΗ
ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Omnichannel & Customer Experience

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο